Zapewniamy kompleksową obsługę informatyczną, która pozwala na efektywne działanie Twojej firmy bez potrzeby zatrudniania etatowego informatyka lub tworzenia działu IT. W zależności od potrzeb i wielkości infrastruktury Twojego przedsiębiorstwa (ilość stanowisk i użytkowników) możemy zaoferować kilka wariantów współpracy:

  1. Pomoc doraźna rozliczana na koniec miesiąca na podstawie ustalonej wcześniej stawki godzinowej.
  2. Pakiety godzin roboczych (umowy na 3/6/12 miesięcy, gwarantowany czas reakcji, gwarancja stałej stawki w okresie obowiązywania umowy, niższe koszta).
  3. Indywiduwalne umowy ryczałtowe z limitem i bez limitu godzin. Elastyczne ceny i warunki współpracy.
  • Przed podpisaniem umowy przeprowadzimy bezpłatny audyt mający na celu zapoznanie się z Twoim środowiskiem informatycznym i specyfiką jego wykorzystania - pozwoli to na najlepsze dobranie usługi i jej dokładną wycenę.

Zadania realizowane w ramach obsługi informatycznej obejmują między innymi:

  • Stacje robocze, urządzenia peryferyjne
  1. pomoc w doborze, dostarczanie, instalowanie, rozbudowa, okresowa konserwacja
  2. konfiguowanie dostępu do sieci, Internetu, poczty elektronicznej
  3. diagnostyka problemów, ocena uszkodzeń, naprawy pogwarancyjne
  4. wymiana materiałów eksploatacyjnych
  5. zabezpieczenia antywirusowe, usuwanie skutków infekcji
  • Oprogramowanie (w tym systemy operacyjne)
  1. pomoc w doborze, dostarczanie, instalowanie, aktualizowanie
  2. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
  3. przywracanie systemów operacyjnych
  • Urządzenia serwerowe (serwery, NAS, SAN)
  1. pomoc w doborze, instalowanie, rozbudowa
  2. podłączanie do sieci
  3. administrowanie usługami
  4. konfigurowanie stacji roboczych do współpracy z serwerami
  5. podłączanie macierzy do serwerów
  6. konserwacja urządzeń
  7. diagnostyka i rozwiązywanie problemów

ZOBACZ WIĘCEJ NA TEMAT USŁUG, KTÓRE PROPONUJEMY W TYM ZAKRESIE

  • Sieci komputerowe
  1. prace instalatorskie, rozbudowa
  2. podłączanie urządzeń
  3. diagnostyka i rozwiązywanie problemów

ZOBACZ WIĘCEJ NA TEMAT USŁUG, KTÓRE PROPONUJEMY W TYM ZAKRESIE

Bezpieczeństwo IT

  1. pomoc w opracowaniu polityki bezpieczeństwa
  2. zabezpieczanie sieci (firewalle, bramy aplikacyjne, systemy ids/ips)
  3. ograniczanie dostępu użytkowników do niepożądanych treści
  4. systemy antywirusowe i antyspamowe

ZOBACZ WIĘCEJ NA TEMAT USŁUG, KTÓRE PROPONUJEMY W TYM ZAKRESIE

  • Pomoc techniczna dla użytkowników (helpdesk)
  1. na miejscu u klienta (bezpłatny dojazd)
  2. zdalnie (telefonicznie, e-mail, zdalny pulpit).
  • Doradztwo w zakresie rozwoju, utrzymania i integracji infrastruktury informatycznej

Prowadzenie dokumentacji infrastruktury informatycznej

Opieka nad stronami WWW przedsiębiorstwa

ZOBACZ WIĘCEJ NA TEMAT USŁUG, KTÓRE PROPONUJEMY W TYM ZAKRESIE

Podstawowe szkolenia dla pracowników z zakresu obsługi sprzętu i oprogramowania

UWAGA: Dla stałych klientów - atrakcyjna oferta na zakup i dostawę sprzętu i oprogramowania (korzystne ceny dzięki współpracy z największymi hurtowniami i producentami sprzętu).

Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com